نرم افزار مدیریت مراکز نیکوکاری - مشارکت ها و کمک ها مردمی

به جهت گزارشگیری و مدیریت مشارکت ها و کمک های مردمی در مراکز توانبخشی، نیکوکاری و خیریه، این سیستم طراحی شده و دارای قابلیت ارسال پیام کوتاه به مشارکت کنندگان، صدور قبض و نمودار گیری و گزارشگیری از داده های ثبت شده بر اساس تاریخ، نوع مشارکت، میزان مشارکت و... می باشد.

نرم افزار مدیریت مرکز نیکوکاری بهمراه ثبت و مديريت تمامي مشارکت ها و کمک هاي مردمي شامل مالي و غير مالي و امکان ارجاع به مسئول انبار يا واحد مالي جهت بررسي و تاييد اسناد قابليت گزارشگيري و نمودار گيري توسط مسئول مشارکت ها، مديريت، واحد مالي و انبار بهمراه امکان صدور قبض و ارسال پيامک به مشارکت کنندگان | بهمراه قابلیت سفارشی سازی امکانات و فرآیند ها طبق نیاز مجموعه های مختلف می باشد.

این نرم افزار دارای 2 نوع دسته بندی (کلی و جزئی) می باشد که برای هر نوع دسته بندی می توان فرمت چاپ قبض را مشخص کرد.
امکان صدور لیست اکسل تمامی مشارکت کنندگان در نرم افزار وجود دارد و می توانید جهت اطلاع رسانی ایام خاص به خیرین و مشارکت کنندگان پیام کوتاه ارسال نمایید. همچنین این سیستم قابلیت مدیریت و گزارشگیری مقایرت اسناد بین پذیرش مشارکت ها و انبار یا مالی به جهت کنترل کیفیت کار پرسنل را دارا می باشد. امکان گزارشگیری بر اساس دسته بندی، بازه زمانی، پذیرنده، بصورت جزئی و نمودار گیری وجود دارد.

قابلیت اتصال به انبار - قابلیت گزارشگیری توسط مسئول مالی - امکان ارائه پروفایل برای نگهبانی یا مسئول مشارکت ها - قابلیت اجرا بصورت تحت وب و موبایل - امکان صدور قبض و ارسال پیام کوتاه

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت نسخه دمو از بخش تماس با ما در ارتباط باشید.