نرم افزار گزارشات پرسنل
02 مرداد 1401
در کشور ما مجموعه های زیادی در حوزه توانبخشی مشغول فعالیت و ارائه خدمات هستند. یکی از چالشهای مهم برخی از مراکز نگهداری شبانه روزی و توانبخشی از جمله خانه سالمندان، مراکز ترک اعتیاد و ... نداشتن یک سامانه مناسب و استاندارد جهت انجام امور اداری و همچنین مدیریت و نظارت بر فرایندهای مختلف در این مجموعه ها است.
تعداد زیاد مراجعین مراکز توانبخشی و تنوع خدمات موجود در این مراکز سبب شده تا روشهای قدیمی مدیریت مراکز پاسخگوی نیازهای جدید نباشد. به عنوان نمونه در حال حاضر تشکیل پرونده فیزیکی، استفاده از کاغذ برای نامه نگاری، گزارش نویسی و ثبت خدمات، دیگر کاربردی و مقرون به صرفه نیست. بسیاری از امور مربوط به مدیریت مراکز و ارائه خدمات مختلف درحال حاضر به راحتی و سهولت، از طریق نرم افزار توانبخشی قابل اجرا است. در ادامه این مطلب شما را با یکی از سیستم های مدیریت مراکز توانبخشی و امکانات، قابلیتها و مزایای مختلف آن آشنا می کنیم. حتماً تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
با نرم افزار توانبخشی همه چیز جلوی چشمان شما است.
سیستم مدیریت مراکز توانبخشی از چند بخش محوری و اساسی تشکیل شده است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:
مدیریت گزارشات:
یکی از پنل های کاربردی موجود در نرم افزار توانبخشی مربوط به مدیریت گزارشات می باشد. در این قسمت، هر کدام از ارائه دهندگان خدمت از جمله مدیر بخش، پرستار و اعضای تیم توانبخشی شامل گفتار درمانی، کاردرمانی، آزمایشگاه و ... می توانند نسبت به ثبت و مدیریت خدمات ارائه شده اقدام نمایند.
قابلیت دیگر نرم افزار گزارشات در این است که امکان بررسی داده های ثبت شده از طریق نمودار گیری و گزارش گیری بر اساس آیتم های مختلف از جمله تاریخ، کاربر، مددجو و ... در پنل مدیر عامل، توانبخشی، مدیر بخشها و مددکاری امکان پذیر است.
مدیریت مشارکت ها:
در مراکز توانبخشی و نگهداری شبانه روزی، مشارکت ها و کمک های مردمی نقش مهمی دارند. به همین جهت مدیریت مشارکت ها جزء وظایف ضروری مدیریت این مراکز می باشد. در نرم افزار توانبخشی پنلی خاص جهت مدیریت مشارکت ها طراحی شده که از طریق آن می توان جهت دریافت گزارش و مدیریت این قسمت استفاده کرد. اطلاعات مربوط به انواع مشارکت ها ابتدا توسط پنل نگهبانی ثبت می شود. در ادامه با توجه به نوع مشارکت اعم از نقدی یا غیر نقدی به واحدهای مربوطه فرستاده می شود.
از جمله مزایای این قسمت از نرم افزار توانبخشی، قابلیت ارسال پیام کوتاه به مشارکت کنندگان، صدور قبض و نمودار گیری و گزارش گیری از داده های ثبت شده بر اساس نوع و میزان مشارکت، تاریخ و ... است.
مدیریت پرسنل:
یکی دیگر از قسمتهای مهم نرم افزار توانبخشی مربوط به مدیریت پرسنل و همکارانی است که در مجموعه های توانبخشی به شکلهای مختلف مشغول به فعالیت می باشند. در این قسمت هم موارد مختلفی از جمله اطلاعات فردی و شناسنامه ای، تعریف و تعداد اولاد، نوع قرارداد و تاریخ اتمام قرارداد، وضعیت ساعات کاری، جایگاه شغلی پرسنل و همچنین ماژول مرخصی ثبت می شود.
مدیریت جلسات در نرم افزار توانبخشی:
این قسمت از سیستم مدیریت، به منظور ثبت، مدیریت و بررسی انواع جلسات در مجموعه های توانبخشی و مراکز نگهداری ایجاد شده است. شما با امکانات این قسمت می توانید اطلاعاتی از جمله عنوان جلسه، افراد حاضر در جلسه، توضیحات و مصوبات جلسات را به شکلی عالی و به تفکیک ثبت و بررسی کنید.
نامه ها و مکاتبات اداری:
این قسمت از سیستم مدیریت در نرم افزار توانبخشی دارای امکانات بسیار زیاد و متنوعی است. شما می توانید با استفاده از یک ویرایشگر حرفه ای در نرم افزار گزارشات، نامه های خود را بنویسید. همچنین دسته بندی موضوعی نامه و گیرنده نامه را مشخص نمایید. در قسمت کارتابل این امکان فراهم شده تا اطلاعات کاملی از تمامی نامه نگاری های انجام شده و وضعیت نهایی آنها داشته باشید.
مدیریت درخواست های انبار
طراحی این پنل به منظور مدیریت دقیق و بهینه درخواست های اقلام از انبار توسط بخشهای مختلف صورت گرفته است. استفاده از پنل مدیریت درخواست های انبار باعث جلوگیری از اسراف اقلام و تکرار درخواستها به منظور دریافت اقلام مورد نیاز می گردد.
روال انجام کار در نرم افزار مراکز توانبخشی به این صورت است که ابتدا درخواست توسط مدیرعامل برای هر کالا به طور مجزا بررسی و پس از تایید به انبار ارجاع داده می شود. مدیریت انبار هم در صورت موجود بودن کالا نسبت به تحویل آن و ثبت گزارش اقدام می کند.
جهت خرید کالا هم ابتدا درخواست از طریق انبار صادر شده و بعد از تایید واحد مالی و مدیر عامل، به پنل کار پرداز برای خرید ارجاع داده شده و پس از خرید، توسط انبار تایید می شود. به این ترتیب بدون اتلاف وقت فرایند خرید با سرعت و دقت اجرا می شود.
مزایای استفاده از نرم افزار توانبخشی
استفاده از این سیستم مدیریت در مراکز توانبخشی و نگهداری شبانه روزی مزایای زیر را برای شما خواهد داشت.
حالا نوبت شما است که امتحان کنید
به طور کلی این سیستم مدیریت، می تواند تمامی انتظارات شما را در زمینه مدیریت و نظارت بر قسمتهای مختلف یک مجموعه توانبخشی و نگهداری شبانه روزی برآورده کند.
لازم به ذکر است که به منظور ارزیابی بهتر و آشنایی بیشتر با نرم افزار مراکز توانبخشی شما می توانید قبل از اقدام به سفارش این سامانه، به صورت رایگان از ورژن دموی این برنامه استفاده کرده و با انواع قابلیتها و امکانات متنوع نرم افزار توانبخشی از نزدیک آشنا شوید. فقط کافی است که فرم درخواست را تکمیل کرده و سپس کار با سامانه را امتحان نمایید. امیدواریم مطالب عنوان شده بتواند راهنمای مناسبی برای شما جهت استفاده از این خدمات نوین باشد.